Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
Description
- Author/supervisor:
- RUDNICKI, Marcin Radosław
- CETNER, J. promotor
- Title: Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2008
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów i ochrona środowiska
- Physical description: [2], 83 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7699
- 002 b 1 f a
- 100 1 RUDNICKI, Marcin Radosław
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- 201 f Marcin Radosław Rudnicki, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a [2], 83 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2008
- 820 a 7699 b WZ/4794
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4794
- Date: 2008
- Title: Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2008
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4794
- Copy location: Czytelnia