Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
Opis
- Autor/Promotor:
- RUDNICKI, Marcin Radosław
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2008
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: [2], 83 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-7699
- 002 b 1 f a
- 100 1 RUDNICKI, Marcin Radosław
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- 201 f Marcin Radosław Rudnicki, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a [2], 83 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów i ochrona środowiska
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2008
- 820 a 7699 b WZ/4794
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4794
- Data: 2008
- Tytuł: Analiza marketingowa firmy Nissan na podstawie działalności dealera T&T Paweł Zaborowski Sp. z o.o.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2008
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4794
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia