Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
Description
- Author/supervisor:
- DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
- PSZCZÓŁKA, I. promotor
- Title: Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2009
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Physical description: [2], 66 s. il. 30 cm
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8050
- 002 b 1 f a
- 100 1 DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
- 100 1 PSZCZÓŁKA, I. promotor
- 200 a Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- 201 f Tomasz Dariusz Dyszkiewicz, promotor I. Pszczółka
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a [2], 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2009
- 820 a 8050 b WZ/4908
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4908
- Date: 2009
- Title: Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Zarządzanie i Marketing 2009
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4908
- Copy location: Czytelnia