Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
Opis
- Autor/Promotor:
- DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
- PSZCZÓŁKA, I. promotor
- Tytuł: Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- Opis fizyczny: [2], 66 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8050
- 002 b 1 f a
- 100 1 DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
- 100 1 PSZCZÓŁKA, I. promotor
- 200 a Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- 201 f Tomasz Dariusz Dyszkiewicz, promotor I. Pszczółka
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a [2], 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2009
- 820 a 8050 b WZ/4908
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4908
- Data: 2009
- Tytuł: Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4908
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia