Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
    • PSZCZÓŁKA, I. promotor
  • Tytuł: Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • Opis fizyczny: [2], 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8050
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 DYSZKIEWICZ, Tomasz Dariusz
  • 100 1 PSZCZÓŁKA, I. promotor
  • 200 a Strategia marketingowa towarzystwa funduszy inwestycyjnych na podstawie TFI Investors
  • 201 f Tomasz Dariusz Dyszkiewicz, promotor I. Pszczółka
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
  • 215 a [2], 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2009
  • 820 a 8050 b WZ/4908

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4908
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia