Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
Description
- Author/supervisor:
- CZAPSKI, Kamil
- CETNER, J. promotor
- Title: Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- Place and date of defense: Warszawa WSEiZ 2010
- Department and direction: Wydział Zarządzania, Kierunek: Informatyka i Ekonometria Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- Physical description: 67 s. il. 30 cm CD-ROM
- Thesis type: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8053
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZAPSKI, Kamil
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- 201 f Kamil Czapski, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 67 s. b il. c 30 cm d CD-ROM
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Informatyka i Ekonometria x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Informatyka i Ekonometria 2010
- 820 a 8053 b WZ/4911
Dublin Core
Indexes
- Author:
- Signature: WZ/4911
- Date: 2010
- Title: Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- Place of publication: Warszawa
- Key words: Informatyka i Ekonometria 2010
Copies
To be able to borrow a book, you must have a reader card
- Signature: WZ/4911
- Copy location: Czytelnia