Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
Opis
- Autor/Promotor:
- CZAPSKI, Kamil
- CETNER, J. promotor
- Tytuł: Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Informatyka i Ekonometria Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- Opis fizyczny: 67 s. il. 30 cm CD-ROM
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-8053
- 002 b 1 f a
- 100 1 CZAPSKI, Kamil
- 100 1 CETNER, J. promotor
- 200 a Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- 201 f Kamil Czapski, promotor J. Cetner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
- 215 a 67 s. b il. c 30 cm d CD-ROM
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Informatyka i Ekonometria x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Informatyka i Ekonometria 2010
- 820 a 8053 b WZ/4911
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/4911
- Data: 2010
- Tytuł: Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Informatyka i Ekonometria 2010
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/4911
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia