Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • CZAPSKI, Kamil
    • CETNER, J. promotor
  • Tytuł: Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2010
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Informatyka i Ekonometria Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • Opis fizyczny: 67 s. il. 30 cm CD-ROM
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-8053
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 CZAPSKI, Kamil
  • 100 1 CETNER, J. promotor
  • 200 a Marketing internetowy : identyfikacja i klasyfikacja form prowadzenia działalności
  • 201 f Kamil Czapski, promotor J. Cetner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2010
  • 215 a 67 s. b il. c 30 cm d CD-ROM
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Informatyka i Ekonometria x Specjalność: Grafika komputerowa i budowa serwisów internetowych
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Informatyka i Ekonometria 2010
  • 820 a 8053 b WZ/4911

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/4911
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia