Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
Opis
- Autor/Promotor:
- WOŹNIAK, Violetta Katarzyna
- WOŹNICZKO, M. promotor
- Tytuł: Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2014
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Usługi gastronomiczne i dietetyka
- Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-10266
- 002 b 1 f a
- 100 1 WOŹNIAK, Violetta Katarzyna
- 100 1 WOŹNICZKO, M. promotor
- 200 a Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
- 201 f Violetta Katarzyna Woźniak, promotor M. Woźniczko
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2014
- 215 a 66 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Usługi gastronomiczne i dietetyka
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie 2014
- 820 a 10266 b WZ/5303
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/5303
- Data: 2014
- Tytuł: Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie 2014
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/5303
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia