Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • WOŹNIAK, Violetta Katarzyna
    • WOŹNICZKO, M. promotor
  • Tytuł: Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2014
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Usługi gastronomiczne i dietetyka
  • Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-10266
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WOŹNIAK, Violetta Katarzyna
  • 100 1 WOŹNICZKO, M. promotor
  • 200 a Organizacja usług gastronomicznych w obiekcie hotelarskim na przykładzie warszawskiego Hotelu Marriott
  • 201 f Violetta Katarzyna Woźniak, promotor M. Woźniczko
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2014
  • 215 a 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Usługi gastronomiczne i dietetyka
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie 2014
  • 820 a 10266 b WZ/5303

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/5303
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia